Nekima od nas je hobi ležanje i šaltanje tv programa, boravak u prirodi, šetnja sa psom, dok drugi imaju kreativniji hobi kroz koji upoznaju svoju drugu stranu, onu netipičnu, drugačiju i zabavniju. Sljedeće retke posvetit ću upravo jednoj djevojci s neobičnim hobijem, a to je oslikavanje teksas jakni. Ona je Andrea Simić, studentica završne godine stomatologije, a njen rad upoznat ćete kroz Šarac komarac.
Ideja o oslikavanju odjeće javila se spontano. Iako je danas vrijeme insta trendova, mnogo je personalizovane odjeće, pa je i sama željela posjedovati nešto svoje i drugačije. U moru svega i svačega, bitno je prepoznati priliku za posao ili hobi. Hobi nužno ne znači ispunjavanje slobodnog vremena, on je mnogo više od toga. Pronalazak sebe kroz različitost ideja, te usavršavanje prema onome što može prerasti u više od hobija u slobodno vrijeme.
Hobi koji je uzeo maha
Naime, oslikavanje odjeće, u ovom slučaju teksas jakni, tehnika je oslikavanja isključivo pomoću boja za tekstil. Klasične akrilne boje stvaraju površinu sličnu kartonu, što nije baš preporučljivo, a nije ugodno ni za nositi. Kroz razgovor, Andrea priča kako je, za sada, ovo samo hobi: “Nisam ni ušla u ovo sa nekim pretencioznim namjerama, ali je uzelo više maha nego što sam očekivala.“
Pozitivnih reakcija ne manjka, a sve više djevojaka je zainteresovano za Andrein rad. Nastoji svaki put prikazati nešto novo, i da svaka jakna bude svoj zaseban komad odjeće. Tematika je raznolika, kako bi svatko našao za sebe ono što želi i šta mu se sviđa. Kada je u pitanju materijal, tj. odjeća koju oslikava, Andrea priča kako uzima šta joj padne pod ruke. “Uvijek gledam da kupujem modele koje bih i sama nosila, zato je često i problem kako ne odložiti još jedan model u svoj ormar“, dodaje Andrea.
Andrea trenutno oslikava samo teksas, jer zbog nedostatka vremena ne stiže da se potpuno posveti nečemu novom. Na pitanje koliko vremena odvoji za jedno oslikavanje jakne, za Karike priča: “Svaki rad iziskuje vrijeme i strpljenje, jer sam teksas nije najzahvalnija podloga za rad. Sve zavisi od same kompleksnosti slike, ali prosječno mi je potrebno oko 15 sati rada po jakni, ako želim da sve bude precizno i uredno urađeno.”
Prepoznatljivost znači brend
Danas je najbolja reklama ona koja je vidljiva svima i u svako doba. U ovom trenutku, na facebooku, instagramu i drugim društvenim kutijama, mnogo reklama biva izbačeno, da ni sami nismo svjesni broja istih. Andrea svoju reklamu radi svakako i online, ali najbolja je ona hodajuća, na teksas jaknama.
Vjerovatno ste mnogo puta čuli da svaka roba ima svoga kupca, istina je i da kupac bira koju robu će nositi. Tako da je vrlo važno biti prepoznatljiv i originalan. Andrea radi i na jaknama ili košuljama koje same djevojke izaberu ili imaju već u svojim ormarima. Upravo zato smatra da svatko može imati jedan ovakav unikatan komad i pri tome prilagoditi se svom budžetu.
Trenutno, Šarac komarac dostupan je samo na facebook i instagram profilu, butik i trgovina još nisu u opticaju. Profili su aktivni tek mjesec dana, tako da Šarac komarac svoje kreacije šeta ulicama različitih gradova, na kafama, i svakako ne bježi od radoznalih pogleda fotoaparata.
Kist, boja i ja
Sam proces oslikavanja, Andrea radi sama, ali za sve ostalo, kako kaže, ima armiju prijatelja oko sebe. Kist, boja i ja su jedina sredstva njenog hobija. Priča kako nemam nikakvog ranijeg iskustva sa ovakvim vidom slikarstva. “Dok sam išla u srednju školu uporedo sam završila i školu ikonopisa tako da sam stekla osjećaj za sklad, samu liniju i crtež.”
„Mislim da uvijek imate vremena za ono što volite. Pitanje je samo koliko ćete biti istrajni i posvećeni svom radu. A danas kada je sve na klik vrlo lako možete svoju ideju da pokažete široj masi“, kaže Andrea.
Nisam pomenula od kud naziv Šarac komarac? Nisam zaboravila! Šarac komarac vuče porijeklo iz našeg jezika, simpatičan je i svakako pamtljiv. “U moru naziva o kojima smo razmišljale, drugarica je onako umorna samo rekla Šarac komarac, i to je bilo to”, kroz smijeh priča Andrea.
Njena kreativnost rezultirala je time da hobi ima svoj vizuelni identitet i da jakna koju nosimo ne mora biti brendirana ali može biti rađena samo za nas.
Sve fotografije preuzete s Facebook stranice Šarac komarac