Zlatna Karika Faruk Šehić: Kroz „Plastehnik“ želimo povećati produktivnost naših poljoprivrednika

  1. Ime i prezime?

Zovem se Faruk Šehić.

  1. Gdje živiš?

Živim u Tuzli.

  1. Zanimanje?

Inženjer sam elektrotehnike.

  1. Koliko godina imaš?

Imam 24 godine.

  1. Kako provodiš svoje slobodno vrijeme?

Slobodno vrijeme provodim što je više moguće u prirodi i bavljenjem fizičkim aktivnostima.

 

  1. Kada je i kako nastala ideja za pametni plastenik „Plastehnik“?

Ideja je nastala kao rezultat želje da imamo vlastiti uzgoj u ruralnim sredinama, iako obavljamo aktivnosti u gradovima, ali i da na taj način olakšamo drugima uzgoj te da povećamo produktivnost naših poljoprivrednika u odnosu na trenutnu, i to za manju količinu rada.

  1. Koji je zapravo cilj ovog projekta?

Nije tajna da hrana postaje sve skuplja, a zdrava hrana ima tendenciju da doživi najveće povećanje troškova. Želimo učiniti da zdrava, organska roba lokalnog porijekla bude bogatija, pristupačnija i jeftinija nego što je sada, a da ne ugrozimo krajnji rezultat našeg poljoprivrednog sektora. Kako? Smanjite režijske troškove, povećajte prinose i efikasnost.

  1. Vaš start-up projekat pobijedio je na Innovation Nation programu za 2022. Koliko vam je to značilo?

To nam je mnogo značilo jer smo pored finansijske potpore dobili puno ideja za kritički način razmišljanja, savjeta za pokretanje posla te stručnih i praktičnih savjeta.

 

  1. U kojoj fazi realizacije je projekat?

Projekat je trenutno u fazi testiranja jer želimo da detaljno provjerimo cijeli sistem prije plasiranja na tržište.

  1. Da li ste komunicirali s poljoprivrednicima, kakva je njihova reakcija?

Velik broj poljoprivrednika je zahtijevao upravo jedan ovakav proizvod, ne tačno u ovom obliku, ali su zahtijevali nešto što će im povećati prinose i omogućiti konkurentnost na tržištu u uslovima male radne snage.

 

  1. Kakav je odnos naše države i vlasti prema mladim inovatorima?

Do sada smo imali dobar odziv od strane više nivoa vlasti jer se radi o projektu koji svima može doprinijeti.

  1. Gdje na internetu drugi mladi mogu da vas prate?

Imamo Facebook, Instagram i LinkedIn profil, ali još ne koristimo taj marketing jer proizvod nije potpuno testiran.

 

  1. Koji su planovi za budućnost?

Maksimalno povećati produktivnost naših poljoprivrednika.

  1. Da li pratiš naš magazin i kako ti se sviđa?

Prvi susret s magazinom mi je bio nakon tvog javljanja, te ga nisam stigao detaljno pregledati.

  1. Poruka mladima za kraj…

Promjena počinje od vas.

Najčitaniji tekstovi

Odbrane u momentima kad ih ne očekujete su uvijek srcu najmilije
Zar je zaista važno za kim mi srce žudi?
Kako do studentskog posla u Sarajevu?
Život gej osobe u vehabijskoj porodici i zašto biti vidljiv
Kako s ovjerenom kopijom aplicirati na više fakulteta u BiH?
Kako do pripravničkog u Bosni i Hercegovini?
Rodni stereotipi
Studentski domovi u Sarajevu: Gdje su, kakvi su, kako se prijaviti?
Gdje kupiti proizvode jeftinije i do 90 % od redovne cijene - Food Outlet Yumm
Zašto se žene šminkaju?
More Stories
Zlatna Karika Sandra Čule: Izgradnja mostova prijateljstva u regiji kroz RYCO