Intervju – Nedim Kasumović, Srednja medicinska škola Zenica

Intervju – Nedim Kasumović, Srednja medicinska škola Zenica

Razgovarala: Hana Raonić, članica Grupe volontera ASuBiH

 

Nedim Kasumović, učenik Srednje medicinske škole u Zenici, podijelio je svoja iskustva i mišljenja o praktičnoj nastavi u njihovoj školi, ističući nekoliko ključnih aspekata vezanih za nastavu i područja za poboljšanje.

Kada je riječ o upotrebi knjiga, Nedim naglašava da učenici trećih i četvrtih razreda nemaju pristup udžbenicima za praktičnu nastavu, što ih onemogućava uvid u teorijsku pozadinu onoga što rade u Kantonalnoj bolnici Zenica.

Nedim je napomenuo da učenici prvih i drugih razreda, koji svoju praksu obavljaju u školi, imaju svu potrebnu opremu koja je predviđena godišnjim planom i programom.

„Učenici prvih i drugih razreda imaju svu potrebnu opremu za izvođenje nastave,“ potvrdio je zadovoljstvo praktičnom nastavom i trudom profesora

Nedim je izrazio zadovoljstvo kvalitetom nastave i praktičnom nastavom koje njegova škola nudi. Također, ističe da je ponosan što ima priliku sudjelovati u tako dobro organiziranoj praktičnoj nastavi, dok mnogi njegovi vršnjaci iz lokalne zajednice nemaju iste mogućnosti.

„Štoviše zadovoljan sam praktičnom nastavom. Pogađa me činjenica da veliki dio srednjoškolaca naše zajednice nema priliku uživati u pogodnostima ovako dobro organizovanog programa,“ ističe Nedim.

On također pohvaljuje rad svojih profesora, za koje kaže da se trude prenijeti znanje na najkvalitetniji način.

„Imamo zaista vrhunske profesore, koji ulažu trud i prenose znanje na svoje učenike,“ dodao je Nedim.

Iako je zadovoljan svojom školom, Nedim priznaje da su potrebne reforme u obrazovnom sistemu. Smatra da se tradicionalni obrazovni modeli često fokusiraju na teoriju, zanemarujući razvoj praktičnih vještina, kritičkog mišljenja i kreativnosti.

„Pitanje reforme je veoma kompleksno. Reforma mora uključivati modernizaciju kurikuluma, uvođenje digitalnih alata i metoda, te poticanje interdisciplinarnog učenja,“ kazao je Nedim.

Također, smatra da bi reforma trebala osigurati jednaku dostupnost obrazovanja za sve, čime bi se smanjile društvene nejednakosti.

Iako pohvaljuje školu, Nedim smatra da postoji prostor za poboljšanje, posebno kada je riječ o radu u manjim grupama.

„Pristup “jedan na jedan” na praksi značajno poboljšava kvalitet učenja i razvoja vještina,“ naglasio je Nedim, dodajući da bi više ovakvog pristupa praksi doprinijelo kvalitetnijem sticanju znanja.

Ovaj članak su kreirali i uredili srednjoškolci/ke ispred Asocijacije srednjoškolaca u Bosni i Hercegovini u saradnji sa Omladinskom novinskom asocijacijom u Bosni i Hercegovini. Projekat „Mi želimo dobru praksu, a vi?“ implementira Asocijacija srednjoškolaca u Bosni i Hercegovini uz podršku instituta za razvoj mladih KULT.

Najčitaniji tekstovi

Zlatna Karika Nikolina Zubac: Volim izazove, timski duh i adrenalin koji košarka donosi
Call centri: ZA ili PROTIV?
Zlatna Karika Lejla Selimović: Hidžama je više relaksirajući tretman
Veza bez seksa, seks bez veze?
Zlatna Karika Ariana Piknjač: S flautom do internacionalnih saradnji
Zlatna Karika Amina Pilavdžija: Vojska je najčasniji poziv i neprocjenjivo životno iskustvo
10 realnih razloga zašto si još uvijek single, a koje ti niko nije rekao
Kako do pripravničkog u Bosni i Hercegovini?
Zašto muškarci (ne) vole kučke?
Da li je Zemlja ravna ploča?
More Stories
Kako postati gradska faca i uticajna instagramuša