Kako zarađivati od Instagrama?

Živimo u modernom dobu, gdje mnogi zarađuju putem društvenih mreža poput Facebooka, Youtubea i Instagrama. Pretpostavljam da su mnogi od vas razmišljali kako bi bilo dobro biti Youtube zvijezda ili možda vloger/ica, pričati o svom životu ili snimati nešto u čemu ste dobri, a pritom zarađivati novac. Baviti se recenziranjem odjevnih predmeta, kozmetike ili putovati u različite gradove širom svijeta, provoditi se i zarađivati platu od putovanja. Zvuči divno, zar ne? ☺

Da razjasnimo odmah na početku, ja sam osoba koja je tek nedavno napravila Instagram profil i ne zarađujem od Instagrama. Ali isto tako poznajem mnoge ljude koji su potpuno instagramični i doslovno žive od toga. Vjerujem da mnoge od vas zanima kako zaraditi novac na ovoj društvenoj mreži, te koje trikove savladati kako bi postali konkurentni na tržištu.

Napravite BIO

Ispunite vašu biografiju na neki zanimljiv način. Romani nikoga ne zanimaju, tako kažu Instagram zvijezde. Budite maštoviti, kreativni i duhoviti, da privučete ljude koji će vas pratiti.

Najbitnije su dobre fotografije

Fotografija preuzeta sa vijesti.rtl.hr

Svi znate da je Instagram društvena mreža – platforma fotografija. Ne morate imati profesionalni Nikon fotoaparat, ali svakako trebate imati smisla i dara za dobru fotografiju. U ovom modernom dobu, slike su te koje privlače pažnju korisnika. Ukoliko ne želite biti moderna instagram zvijezda, svakako se bazirajte na fotografije od kojih možete i zaraditi. Ne znam koliko ste upoznati, ali postoji mogućnost da prodate vaše fotografije. Registrujte se na stranice poput Twenty20 ili FOAP, objavite fotke koje želite prodati i nikad ne znate šta će se poslije desiti. Nerijetko se desi da ih mnogi unovče, ali uzmite u obzir da ovakve web stranice imaju arhivu super sposobnih i talentovanih fotografa. U svakom slučaju ne objavljujte tuđe fotografije i potrudite se oko fotografija koje odlučite poslati.

Komunicirajte i tražite pratitelje

Ja sa svojih 300 followera ne bih mogla izigravati divu i očekivati da će mene svi zapratiti. Mada, nisam kompetentna i ne ulazim u taj opus, budući da nemam pretenziju baviti se Insta-karijerom. Ali, ljudi koji su instagramični tvrde kako je jako bitna interakcija s drugim korisnicima. Nemojte biti lijeni i pasivni da nekoga zapratite, komentarišete sliku, te ostvarite interakciju. Upravo je ta komunikacija od krucijalne važnosti za daljnje korake. Sponzori, te ljudi koji vas mogu finansirati zaista vole kada vide pozamašan broj komentara, lajkova i vašu interakciju s followerima. Šta vam vrijedi preko sto hiljada pratilaca ako skupite tek sto lajkova.

Profil dostupan svim korisnicima

Mnogi tvrde da je upravo ovo najbolja moguća opcija, ukoliko želite graditi Instagram karijeru. Ukoliko se zaštitite odmah napočetku, morate znati da ste drugima onemogućili da ih vaše fotografije zainteresiraju. U svakom slučaju najbolje je postaviti opciju „Javno“ ili „Public“, gdje će vas svako moći pronaći, pogledati vaše fotografije, te odlučiti vas zapratiti. U konačnici, kada steknete određeni broj pratilaca, uvijek možete hajdovati ili zaključati vaš profil, te birati ciljnu grupu followera. Ali, generalno, za Instagram zvijezde to nije preporučljivo. Vjerovatno ste to i sami primijetili ukoliko ste pretraživali neke od svjetskih ili regionalnih zvijezda, da su im profili otključani. Mada, to su zvijezde. ☺ A vi ćete tek da budete.

Budite redovni na Instagram profilu

Ukoliko ste odlučni da želite započeti Insta-karijeru, onda morate i uzeti stvari u svoje ruke – biti uporni i redovni, „njegovati“ vaš Instagram račun. To naravno ne znači da ćete objavljivati dnevno 10 do 20 fotografija. Preporučljivo je od tri do pet fotografija dnevno. Naravno, kvalitet, rezolucija i zanimljivi hashtagovi prolaze, te bude svijest kod drugih ljudi o vašem profilu.

Instagram stories ili blogovi

Svi korisnici ove društvene mreže već znaju za popularne Insta-priče, Bumerang ili možda live javljanje. Opet je fokus na interakciji s drugim korisnicima, tj. ljudima koji vas prate ukoliko vam profil nije javan. Ono što je dobro kod ove mreže jeste da vam dopušta da koristite vašu maštu i inspiraciju za svaku moguću objavu. Tako da se u svako doba dana i noći možete poigrati, te napraviti zanimljivi bumerang, fotku ili video. Nerijetko se dogodi da poznati vlogeri, youtuberi, uvežu svoje Instagram račune s youtube kanalom ili blogom. Ne bi bilo loše ukoliko bi otvorili i blog, gdje bi imali pismenu riječ, npr. recenziju šminke, a ispod slike samo kratki komentar s web linkom gdje bi followerima bila dostupna cjelokupna recenzija.

Šta vam je potrebno da steknete sponzore?

Pretpostavljam da već znate odgovor na ovo pitanje. Povećajte broj followera. Otprilike broj koji vam je potreban za neki pristojan početni posao je oko pet hiljada followera (odnosno ljudi koji vas prate i koje zanimate na neki način). Instagram je mreža koja se frapantno širi, ima veliki domet, te broj aktivnih korisnika raste, pa je upravo kao takav odličan za izgradnju brenda. Ono što je najbitnije je definisati čime ćete se baviti i gdje ćete ostvariti najveći uspjeh. Mnogi se odlučuju za fitness, kozmetiku ili modu. Mada, ukoliko pogledamo neke poznate svjetske Instagram zvijezde, možemo primijetiti da prolaze odlično i putovanja, te kulinarstvo.

#Hashtagovi

Fotografija preuzeta sa blog.mtel.ba

Pored fotografija, ovo je vjerovatno i najbitniji korak kod sticanja Instagram publike ili pratilaca. Upravo ovaj mali znak ima nevjerovatan značaj na ovoj društvenoj platformi. Ukoliko koristite više ovih malih tarabica ili hashtagova, što bi Insta-znalci rekli, imate veću mogućnost da vas drugi pronađu. To ne znači da ćete upotrijebiti dvadeset hashtagova, koji su pritom nejasni, nekorišteni i neupotrebljivi. Bitno je da koristite relevantne hashtagove, pa ukoliko objavite sliku cvijeća u vašoj sobi, nemojte koristiti hashtag #clouds ili #selfie, jer nema baš nikakve povezanosti s dotičnom fotografijom. Korisnici ove mreže kažu da nije preporučljivo koristiti više od dvanaest hashtagova.

Budite jedinstveni

Ne trudite se biti neko drugi. Normalno je da imate uzore, ali isto tako nastojte biti posebni kako biste se istaknuli u moru prosječnih. Držite se onoga što najbolje znate i naravno vaše biografije. Ukoliko vidite da vam područje kojim se bavite i fotografije idu od ruke, još bolje po vas. Nastavite i rezultati će sigurno biti vidljivi. Jako je bitna ideja i pravac u kojem ćete ići nakon što otvorite Instagram nalog.

Kako zaraditi od Instagrama

Ovo je nekako i najbitniji dio. Kada ste već ušli na velika vrata u ovu mrežu, neće vam biti teško dobiti sponzore, kada prepoznaju kvalitet. Pretežno ljudi koji imaju ogroman broj pratitelja ne moraju ganjati sponzore, obično ih oni sami kontaktiraju. U slučaju da ste novi ili tek na početku Insta-karijere, onda morate malo i „zaganjati“ brendove. Naprimjer, ukoliko ste lojalan korisnik nekog brenda, onda trebate i potencirati te fotke na vašem nalogu, s nekim interesantnim hashtagovima. Mnogi kažu da im nije uspjelo iz prve privući sponzore, ali nakon nekog vremena, dobrog kvaliteta fotografije i zanimljivih hashtagova, dešavalo se da sponzori sami kontaktiraju. Postoje mnogi korisnici ove društvene mreže koji su aktivni, ali nemaju puno pratitelja. I nije problem u njima, nego nekada je jako teško doći do followera. Naravno, postoji i opcija sponzoriranog oglasa ili plaćanja lažnih pratitelja, što i nije baš preporučljivo. U svakom slučaju, korisnici koji zarađuju od ovoga tvrde kako je najbitnija vaša angažiranost i fokus na više brendova. Mnogi na Instagramu su započeli svoju priču baš na ovaj način.

Obratite se kompaniji ili brendu

Uvijek postoji mogućnost da kontaktirate e-mailom kompaniju koju želite predstavljati. Ono što je bitno da navedete vaše prednosti, te zašto ste baš vi idealan kandidat/kinja za predstavljanje njihove misije ili recenziju proizvoda. Nemojte previše pisati hvalospjeve o sebi, nego navedite vaše prednosti koje oni mogu iskoristiti za svoju kampanju. Ukoliko još u tom slučaju imate više od pet hiljada pratilaca, postoji velika šansa da ćete otvoriti vrata za karijeru Instagram zvijezde. Naravno, ukoliko još uvijek nemate pozamašan broj pratitelja, uvijek ih možete zamoliti za besplatnu saradnju na probnom roku. Ukoliko budete imali uspjeha i ostvarili planirano, dogovorite saradnju.

Program za brendove

Postoje brojne web stranice koje spajaju ambasade na društvenim mrežama s brendovima. Neke od njih su: Snapfluence, Brand Snob i Social Glory, na kojima se možete registrovati, ponuditi usluge, a oni će vas spojiti s kompanijama za koje misle da biste im mogli biti interesantni. U ovom slučaju većina traži da imate barem 5000 pratitelja na Instagramu, da biste se mogli registrovati. Ukoliko vas odaberu u moru aplikanata, morate znati da ukoliko dobijete plaćeni angažman s nekim od brendova, agencije uzimaju dio provizije.

Minimalno 5000 pratitelja

Ukoliko želite ostvariti saradnju s nekim od brendova ili kompanija, broj followera koji je potreban je od 5000 pa nadalje. Neke kompanije čak postavljaju uslov minimum 10 000 followera. U slučaju da uspijete ostvariti saradnju s nekim od brendova, po recenziji na početku se i ne zarađuje mnogo. Naprimjer: 5000 pratitelja bi vam moglo donijeti zaradu od 0.5 $ do 2 $, po sponzorisanom postu. Naravno, ljudi koji imaju preko milion pratitelja i više zarađuju sume od preko 15 000 $. Pod ovim navodim ljude koji se isključivo bave samo Instagramom i koji žive od njega.

Prodajte svoj račun na Instagramu

Nerijetko se desi da ljudi s velikim brojem followera odluče da ne žele više njegovati Insta-karijeru, te odluče prodati svoj Instagram račun. Postoje web stranice poput Viral Accounts i Fame Swap na kojima možete prodati svoj račun ili kupiti nečiji tuđi, uhodani račun.

Zaključak

Ovo bi bile neke od smjernica za zarađivanje na Instagram platformi. Naravno, ne trebate se razočarati ukoliko ne uspijete u Insta-karijeri. Bitno je da probate, trudite se, budete uporni i učite od drugih ljudi koji se time već bave. Nemojte na druge gledati kao na konkurenciju, nego iskoristite njihove prednosti, te naučite nešto novo od njih. Instagram je izvorište talentovanih fotografa, inspirativnih hashtagova i ljudi koji već zarađuju ogromne novce preko ove platforme. To ipak ne znači da ne probate, ako želite. Šta god da se desi, bitno je da probate, a pritom naučite kako ispravno napraviti kvalitetnu fotografiju, odabrati kut i slično, a pritom ćete na ovoj platformi upoznati mnoge zanimljive ljude. Trudite se da skupljate kvalitetne pratioce, odgovarate na komentare, vodite komunikaciju s drugim ljudima, te budete nasmijani, pozitivni i simpatični. Niko ne voli tmurne ljude. I nemojte imati previsoka očekivanja, jer ne zaboravite – tek ste na početku.

Ja ne njegujem Instagram-karijeru, mada razmišljam o tome. Kakva su vaša razmišljanja?


 Naslovna fotografija preuzeta sa: http://hr.n1info.com

Comments are closed here.